شبکههای اجتماعی در زمینهی سفر و گردشگری یکی از مهمترین راههای ارتباط با مخاطب است. «شب» به عنوان یکی از مهرههای اصلی این صنعت، برای پیشبرد اهداف کسب و کار به دنبال یک متخصص شبکههای اجتماعی است که باتجربه، خوشذوق و خلاق باشد. فعالیت در این موقعیت، نیازمند توانمندی در مدیریت پروژههای سوشال، درک محتوا و مخاطبشناسی، همراهی با تیم خلاقیت و محتوا و تعهد به اهداف بلندپروازانه برای دستیابی به نتایج فوقالعاده است.
وظایف و مسئولیتهای این شغل چیه؟
· تدوین استراتژی سوشال مدیای شب همراستا با اهداف کسبوکار
· ایجاد کانسپتها و سبکهای محتوایی مورد نیاز برای جذب مخاطب و انتقال تصویر مناسب از هویت برند
· برنامهریزی، پیگیری و اجرای کمپینهای سوشال برای جذب و انگیج مخاطب
· تدوین و مدیریت تقویم محتوایی و ایجاد همراهی تیمی برای پیشبرد مناسب برنامهها
· شناسایی رفتار و نیازمندی مخاطبان و تشخیص فرصتهای ایجاد ارتباط موثر
· اندازهگیری و گزارشدهی نتایج فعالیتها و برنامهریزی برای بهینهسازی بر اساس نتایج
همکار جدیدمون در شب چه مهارتهایی داره؟
· حداقل ۳ سال تجربه در موقعیت مدیر یا مدیر پروژه شبکههای اجتماعی
· آشنایی مناسب با اصول دیجیتال مارکتینگ
· آشنایی با مبانی و سیاق ایجاد محتوای متنی، گرافیکی و ویدیویی جذاب و اثربخش
· تجربه قابل ارائه در انتقال صحیح هویت برند در محتوای سوشال مدیا
· آشنا با فرآیندهای خلاقیت و توسعه ایدههای محتوایی مناسب سوشال مدیا
· دارای تجربه مناسب در برنامهریزی و اجرای کمپینهای تبلیغات سوشال مدیا
شرایط کاری چطوره؟
· ساعت کاری منطعف
· امکان کار هیبریدی
· محل کار در شمال تهران
کار کردن تو شب چه جذابیتهایی داره؟
· فضای رشد و پیشرفت در شب زیاده. چون تیم شب جوون و با انگیزه است و عاشق پویایی.
· روابط دوستانه هست. همه با هم یه هدف مشخص داریم و در حین مسیر از کنار هم بودن و با هم پیشرفت کردن لذت میبریم.
· سفرها و دورهمیهای دستهجمعی و تخفیفات سازمانی هم جزئی ثابت از جذابیتهای کار کردن در شبه.
· صبحانه، ناهار غذای خونگی، عصرانه، بیمه تکمیلی، مزایای آموزشی و کلی مزایای سازمانی دیگه هم داره.