9 رویایی که بیشتر گردشگران در سر دارند

0

‏ همه ما رویایی داریم ، رویای انجام کاری که برایمان خیلی دور از ذهن است یا رفتن به مقصدی که رسیدن به آن بسیار سخت ‏است. با هم نگاهی به رویاهای مشترک بسیاری از علاقه مندان به سفر در جهان میندازیم. قطعا با بسیاری از آنها ما هم موافق ‏هستیم.

‏1. تماشای شفق قطبی

‏ این عجیب نیست که اکثر علاقه مندان به سفر دوست دارند یکی از زیباترین پدیده های طبیعی را مشاهده کنند، شفق قطبی. شفق ‏قطبی یا نورهای شمالی ، پدیدهٔ ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان شب است و معمولاً در عرض‌های نزدیک به دو قطب ‏زمین به وجود می‌آید. با اینکه این پدیده زیبا یکی از ارزانترین آرزوهای این لیست است ، اما هنوز تماشای آن از نزدیک برای ‏خیلی ها یک آرزو به شمار می رود.

شفق قطبی

هر چقدر به قطب شمال نزدیک می‌شوید با توجه به مجاورت با قطب مغناطیسی شمالی زمین احتمال بیشتری می‌رود که بتوانید ‏این پدیده زیبا را ببینید به طور مثال در شهرهای شمالی کانادا که بسیار نزدیک به قطب هستند امکان رویت آنها بسیار زیاد است.

‏2.‏ تماشای حیات وحش در یک سافاری

پارک سافاری رویای گردشگران

سرنگتی ، یکی از مشهورترین پارک های ملی است که بخاطر وجود شیرهای فوق العاده زیبا و درنده اش مشهور است. دلتا ‏اوکاوانگو و نامیبیا نیز از گزینه های دیگر برای تماشای درنده ترین حیوانات زمین هستند.

‏3.‏ قدم زدن به روی دیوار بزرگ چین‏

قدم زدن روی دیوار بزرگ چین

‏‏‏دیوار بزرگ چین یکی از قدیمی ترین و همچنان منحصربه فردترین ساختاه های بشر است که بسیاری از مردم هنوز علاقه مندند آن را ‏از نزدیک ببینند و به روی آن قدم بزنند. در روزهایی که خلوت تر است امکان دوچرخه سواری روی این دیوار هم وجود دارد.

‏4.‏ بازدید از گرند کنیون

گرند کنیون یکی از مشهورترین عجایب طبیعی جهان و همچنین معروفترین جاذبه طبیعی در آریزونا است که هنوز طرفداران ‏زیادی دارد که از آن دیدن نکرده اند.

‏5.‏ سفر به دور دنیا با یک کشتی کروز

سفر با کشتی کروز برای بسیاری از مردم جهان یک سفر پرهزینه و گران به شمار می رود ، برخی فکر می کنند این سفر را به ‏دوران کهنسالی خود بسپارند تا شاید آن زمان پول بیشتری برای رفتن به اینگونه سفرها داشته باشند.

‏6.‏ بازدید از اهرام مصر

پس از گذشت 4000 سال ، هنوز این ساختارهای هرمی شکل در لیست بازدید بسیاری از مردم قرار دارند. هرم بزرگ جیزا ، ‏قدیمی ترین عجایب هفتگانه جهان باستان است و تنها ساختاری که از این لیست هفتایی باقی مانده است.

‏7.‏ بازدید از ونیز رومانتیک و رویایی

برای افرادی که می خواهند سفری رومانتیک و عاشقانه را داشته باشند ، ونیز همیشه درصدر جدول است. قایق سواری در ‏خیابانهای ونیز! بدون وجود ماشین و سر و صدا. می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

‏8.‏ بالا رفتن از برج ایفل

با بیش از 274 متر قد ، ساختاری که در سال 1889 با انتقادات شدیدی روبه رو شد، امروزه به یکی از مهم ترین نماد جهان ‏تبدیل شده است. بازدید از برج ایفل در پاریس یکی از رویاهای بسیاری از مردم است ، اما بسیاری به این بسنده نمی کنند. اکثر ‏این افراد دوست دارند در بالاترین نقطه این برج بلند بروند و از آنجا شهر پاریس را نظاره کنند.

‏9.‏ بازدید از پارک ملی یلو استون

یلو استون ، اولین پارک ملی آمریکا بوده است که با وجود کوههای زیبای اطراف و دریاچه ای خارق العاده و رنگارنگ ، به ‏یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان تبدی شده است. معمولا ماه جولای بهترین زمان بازدید از این منطقه است.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب