لیست بهترین مراکز خرید قشم

2

بهترین مراکز خرید قشم

همیشه بخشی از جذابیت و تفریحات سفر مربوط به خرید و پرسه زدن در پاساژها و مراکز خرید است. جزیره قشم به علت داشتن اجناس فراوان با کیفیت و قیمت های مناسب در میان ایرانیان شناخته شده هستند. برخی از گردشگران حتی فقط با هدف خرید به جزیره ی زیبای قشم سفر می کنند. مراکز خرید جدید و قدیمی بسیاری در این جزیره دیده می شوند.با ما همراه باشید تا شمارا با این بازار ها و مراکز خرید آشنا کنیم .

سیتی سنتر قشم

این مرکز خرید شامل برند های معروف بسیاری است. و هر آنچه که مورد نیازتان باشد می توانید تهیه کنید، از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی گرفته تا وسایل اسکی و … . در این مرکز خرید مشکل خستگی کودکان را از میان یرده است. و بچه ها می توانند در زمین های بازی آن مشغول به بازی شوند. این مرکز خرید همچنین دارای رستوران های متفاوت با ذائقه های مختلف است.

ساعت کار: هر ۲۴ ساعت به جز دوشنبه‌ها، دوشنبه‌ها از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر.

سیتی سنتر قشم

مرکز خرید ستاره قشم

این مرکز خرید امکانات تفریحی زیادی همچون سالن بیلیارد، بازی های کامپیوتری، دارد. این مرکز خرید دارای نمایندگی های زیادی از جمله لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، تفال و فیلیپس گرفته تا لوازم بهداشتی و آرایشی اش مثل آرکانسیل، نیوا، کلیون در آن گرد هم آمده اند. معمولا مرکز خرید ستاره به عطر با قیمت مناسب معروف است.

مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید دو دلفین درگهان قشم

بندر درگهان، بندری نزدیک قشم است و همه جور لباس ارزانی را می‌شود از آنجا خرید. جایی که جان می‌دهد برای خرید لباس‌های بومی و شلوارهای زری دوزی و پارچه، اما درگهان به غیر از بازارش مراکز خرید زیادی هم دارد و بین آنها مرکز خرید دو دلفین به نظر مسافران قشم از بقیه بهتر است.

مرکز خرید دو دلفین درگهان قشم

مجتمع تجاری دریا قشم

گه از طرف شهر قشم وارد درگهان بشید، به جز مغازه‌های کنار خیابون، اولین مرکز خرید درگهان، میشه بازار دریا. مجتمع تجاری دریا یا همون بازار دریا یک بازار دو طبقس که طبقه بالاش هتل خوبِ هتل سینگو درگهان قرار داره. مثل همه بازارها و مراکز خرید دیگه قشم و درگهان، تو بازار دریا می‌تونید از هر صنفی پیدا کنید.

مجتمع تجاری دریا قشم

مجتمع تجاری زمرد قشم

این پاساژ واقع در درگهان مرکز فروش پوشاک عمده است.

مجتمع تجاری زمرد قشم

مرکز خرید فردوسی قشم

این مرکز خرید ۳ طبقه، شامل دو واحد تجاری و یک واحد اداری است. طبقات تجاری پاساژ (طبقه‌های اول و دوم) از ۴۵۰ واحد تشکیل شده که عرضه‌کننده انواع اجناس مورد نیاز شما هستند. این پاساژ چون مراکز خرید دیگر دارای رستوران است.

مرکز خرید فردوسی قشم

مرکز خرید خلیج فارس قشم

مرکز خرید خلیج فارس از 4 طبقه تشکیل شده است. طبقه اول و دوم آن مرکز خرید طبقه سوم آن مسکونی و طبقه آخر آن رستوران خلیج فارس واقع شده است. این مرکز خرید دارنده انواع برندهای معروف کالاهای چون پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی است. همچنین چندین نمایندگی در این مجموعه مشغول فعالیت است. می‌توانید این پاساژ را در برنامه قشم گردی خود نیز جای دهید.

پاساژ خلیج فارس قشم

مرکز خرید پردیس قشم

این بازار در مقابل بازار ستاره در 4 طبقه واقع شده است. 2 طبقه اول این بازار به صورت تجاری و 2 طبقه دیگر آن مسکونی می باشد. اگر که تصمیم به خرید لباس مجلسی به صورت عمده و یا تک را دارید، می توانید از مرکز خرید پردیس خرید خوب و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

مرکز خرید پردیس قشم

بازار قدیم قشم

از ویژگی‌های این بازار نزدیکی آن به اسکله هست و بافتی قدیمی دارد. احداث این بازار بیشتر به منظور رفع مایحتاج روزانه مردم بوده، اما امروزه مثل هر بازار دیگری از همه قشر و صنف اعم از خرده فروشی و عمده فروشی در آن یافت می‌شود. از خوبی‌های دیگر این بازار نزدیکی آن به سیتی سنتر و بازار ستاره است.

2 پاسخ
  1. […] گردشگری نزدیک به غار خربس قشم هستند. سر زدن به مراکز خرید قشم و خرید هم یکی از بهترین تفریحات سفر به قشم است. در سفر […]

  2. […] بهترین مراکز خرید قشم! […]

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب