سفر ، اجاره آنلاین ویلا با وبسایت شب و ثبت خاطرات با اینستا چاپ

0

با توجه به پیشرفت های بزرگی  که در زمینه عکاسی دیجیتال به وجود آمده، عکاسی به یک هنر و تفریح لذت بخش برای همگان تبدیل شده است. مردم از شرایط و موقعیت های مختلف برای ثبت لحظه ها و اشتراک آن با دوستان خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. مسافرت نیز از مهم ترین فرصت هایی است که می توان در آن از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و گرشگری، آداب و رسوم، لباس های سنتی، غذاهای محلی و .. عکس های زیبا انداخت. البته زیاده روی در این امر نیز می تواند باعث شود که از مسافرت خود لذت نبرده و از جمع دوستان و خانواده خود نیز دور بمانید.

ماندگار کردن خاطرات، با اینستا چاپ

این روزها که بیشتر مردم برای عکاسی از گوشی هوشمندشان استفاده می کنند و آن را در اینستاگرام، تلگرام و شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک می گذراند. با پیشرفت استفاده از دنیای مجازی استفاده از این عکس ها و ثبت خاطرات محدود به دنیای مجازی شده است و دیگر کمتر خبری از قاب عکس و آلبوم های خاطرات  رنگارنگ است. ” اینستاچاپ اولین سرویس ایرانی چاپ آنلاین تصاویر مبتنی بر شبکه های اجتماعی است و تلاش می کند بهترین همراه در ثبت و نگهداری خاطرات باشد.  در اینستاچاپ خاطرات مهم است زیرا خاطرات را بخش مهمی از وجود انسان ها می داند، اینستا چاپ تصاویر شما را از دنیای مجازی رها ساخته و در زندگی واقعیتان ماندگار میکند” عدم ذخیره سازی تصاویر و اطلاعات کاربران از مزایای مهم این اپلیکیشن است. “کافیست یکی از محصولات اینستا چاپ را به همراه تصاویر انتخابی خودتان از گالری موبایل، رایانه و یا اینستاگرام انتخاب و سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.”

هدیه اینستاچاپ  برای همسفران وبسایت شب

اینستا چاپ برای همسفران وبسایت شب  یک هدیه ی  فوق العاده در نظر گرفته است. تخفیف 10 هزار تومانی اینستا چاپ  برای همسفران شب در صورت خرید بالای بیست و پنج هزار تومان با کد Instachap. برای استفاده از این هدیه فقط تا سی ام بهمن ماه زمان دارید. این فرصت را از دست ندهید و ماندگارترین خاطرات خود را جاودانه کنید.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب