معرفی بهترین کافه رستوران‌های شهر اصفهان

0

انتخاب و بررسی کافه رستوران‌های شهر اصفهان از دو جهت حائز اهمیت به شمار می‌­آید. دسترسی مناسب و دارا بودن ویژگی­‌های ممتاز از نظر گردشگران از یک سو، قرارگرفتن در لیست انتخاب اصفهانی­‌ها برای رفتن به رستوران و یا کافه از سویی دیگر، بر اهمیت آشنایی با رستوران‌ها و کافه های شهر اصفهان می‌­افزاید.

رستوران و کافه های لوکس اصفهان

بهترین کافه رستوران‌های لوکس و مدرن اصفهان

رستوران‌ها و کافه های شهر اصفهان تنوع گسترده‌­ای در گروه لوکس از خود نشان می‌دهند.

رستوران لوکس هتل آسمان

برای انتخاب یک رستوران لوکس در اصفهان، رستوران گردان هتل آسمان، یکی از اولین گزینه‌های انتخابی ‌خواهد بود. با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و با کیفیت مناسب، در رستوران هتل آسمان مورد پذیرایی قرار می‌گیرید. قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول این رستوران، باعث شده که در بیشتر موارد برای استفاده از غذاهای این رستوران، نیاز به رزرو باشد. رستوران هتل آسمان در خیابان مطهری و روبروی پل فلزی قرار گرفته است.

رستوران هتل آسمان اصفهان

کافه رادیو اصفهان

در بین کافه‌های لوکس اصفهان، می­‌توان از کافه ایتالیایی کاغذ واقع در خیابان چهارباغ بالا نام برد. کافه ایتالیایی کاغذ دکوراسیون منحصر به فردی دارد و نمای ظاهری آن به صورت یک کلبه طراحی شده است.
اگر به دنبال چشیدن طعم خوش قهوه در بین کافه رستوران‌های شهر اصفهان هستید، کافه رادیو مکانی مناسب و خوش قیمت به شما معرفی می­‌شود. کافه رادیو که در خیابان چهار باغ عباسی قرار گرفته است؛ منوی کیک­‌های شکلاتی متنوع و خوشمزه‌­ای را برای علاقه­‌مندان به کافه­ گردی ارائه می‌­دهد.

کافه رستوران رادیو اصفهان

کافه آختامار

کافه آختامار واقع در خیابان جلفا، به جهت نزدیکی به کلیسای وانک، مقصد بسیاری از بازدیدکنندگان آثار تاریخی است. کافه آختامار، کافه­‌ای خوش قیمت و با کیفیتی در بین علاق­مندان به کافه ­نشینی به شمار می‌­آید.
کافه آنی، از دیگر کافه­‌های قدیمی در بین رستوران و کافه های اصفهان به شمار می‌­آید. فضای دنج، منوی متنوع با کیک‌­های منحصر به فرد و نزدیکی به منطقه گردشگری جلفا، سبب­ ساز پرطرفدار شدن کافه آنی در بین علاقه‌مندان به کافه گردی در شهر اصفهان گردیده است.

کافه بلانش اصفهان

برای افرادی که جویای محیطی تازه بین رستوران و کافه های اصفهان هستند، کافه بلانش گزینه­‌ای مناسب تلقی می­‌شود. کافه بلانش ئر حقیقت یک هواپیمای قدیمی است که از آن به عنوان کافه استفاده می‌شود و در خیابان مرداویج واقع شده است. نوشیدنی­‌های خوش طعم و خوش مزه، از دیگر ابزار شهرت کافه بلانش در بین علاقه‌مندان است.

بهترین کافه رستوران اصفهان

کافه لیمو

یکی دیگر از کافه­‌های مطرح در خیابان مرداویج، کافه لیمو است. کافه لیمو در بین بهترین کافه رستوران‌های شهر اصفهان به علت فضای شاد و رنگارنگ خود، شهرت یافته است. همچنین صبحانه­‌های گرم و خوش طعم کافه لیمو، فضا و موقعیت دلچسبی را برای کافه­‌گردان به ارمغان می‌­آورد.

کافه لیمو

امیر چاکلت اصفهان

برای سرو یک صبحانه‌ی دلچسب، کافه امیر چاکلت پیشنهاد مناسبی به شمار می­‌آید. کافه امیر چاکلت در خیابان مرداویج واقع شده است و صبحانه امریکایی پرطرفداری را در منوی خود ارائه می­‌دهد.

کافه مون

همچنین کافه مون در خیابان مرداویج اصفهان، مقصد بسیاری از علاقه‌­مندان به کافه­‌های دل‌باز است. همچنین سرو بسیاری از خوراکی‌های خوش مزه، به ویژه وایت چاکلت، بر شهرت کافه مون، افزوده است.

کافه دال

کافه دال در خیابان وحید، از نمای چوبی زیبایی برخوردار است. تنها کافه وحید در بین رستوران و کافه های اصفهان است که بر روی این نمای چوبی، از تزیینات گل­‌های رنگارنگ استفاده نموده است. فضای داخلی این کافه، بسیار دنج و مناسب برای گفت­‌وگوهای دوستانه است.

کافه میوه

در بین گروه کافه­‌های لوکس، کافه میوه از شهرت قابل توجه‌­ای برخوردار است. کافه میوه که در خیابان شیخ صدوق جنوبی واقع شده است؛ فضای داخلی خود را به وسیله­‌ی میوه تزیین کرده است. این امر به دنج بودن و ایجاد فضای آرامش بخش برای کافه­‌گردان اثربخش بوده است.

کافه  و رستوران‌های اصفهان

کافه فست‌فود راز

یکی از کافه­‌های مناسب برای برگزاری جشن­‌های تولد در بین بهترین کافه رستوران‌های شهر اصفهان، کافه فست فود راز به شمار می‌­آید. این کافه در خیابان شیخ صدوق جنوبی و در سرای ارمغان قرار گرفته است. محیط آرامش بخش و وجود کادری حرف‌ه­ای در ارائه‌ی سرویس، از ویژگی­‌های جذاب کافه راز تلقی می‌­شود. از امکانات جانبی این کافه می‌­توان به سرگرمی‌­های گروهی و متنوع در این کافه اشاره نمود.

کافه کامو

اگر به دنبال نورپردازی متنوع و زیبا در بین رستوران و کافه های اصفهان هستید، کافه کامو پیشنهاد مناسبی تلقی می­شود. کافه کامو در خیابان منوچهری واقع شده است و کتاب­‌های زیادی را برای مطالعه در کنار پذیرایی خوراکی‌های خوشمزه ارائه می‌­دهد.

کافه ژینو

اگر به جاذبه‌های گردشگری اصفهان سفر کردید در جست­جوی یک کافه در خیابان خاقانی، قطعا کافه ژینو انتخابی مناسب خواهد بود. دکوراسیون شاد و تنوع غذایی در منو، از اصلی­‌ترین ویژگی­‌های کافه ژینو به شمار می‌­آید.

کافه گالری

توانایی نمایش گذر زمان به صورت مرموز در کافه گالری زمان برای علاقه­‌مندان رستوران و کافه های اصفهان از نوع لوکس، ارائه می‌شود. این کافه که فضای بسیار دنج و راحتی را برای بازدید­کنندگان خود فراهم کرده است؛ از ساعت­‌های متنوع برای دکور منحصر به فرد خود بهره می‌­برد.

کافه گالری قیصریه اصفهان

رستوران ژیک اصفهان

رستوران ژیک، به عنوان ارائه کننده‌­ی غذاهای فرنگی تخصصی، شهرت یافته است. این رستوران که در خیابان استانداری واقع شده است، در کنار خود فضایی تحت عنوان تریای ژیک، برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

کافه ترنج

همواره برای قرارهای دوستانه و شخصی، کافه ترنج خیابان حکیم نظامی، گزینه مناسبی در نظر گرفته می‌­شود. شهرت و معروفیت این کافه علاوه بر محیط بسیار دنج و جذاب، به دلیل نوشیدن‌ی­های خوش طعم و خاص آن است.

فودکورت اصفهان

باید در نظر داشت که بسیاری از رستوران و کافه های اصفهان در فودکورت اصفهان قرار گرفته‌­اند. فودکورت اصفهان در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع در خیابان مصلی و در مرکز خرید مصلی قرار گرفته است.

وجود بسیاری از برندهای بین المللی در این فودکورت، بر شهرت این مکان افزوده است.

فودکورت سیتی سنتر

از دیگر فودکورت‌­های مطرح در شهر اصفهان، فودکورت سیتی سنتر است. برای دسترسی به این فودکورت جذاب کافی است در امتداد اتوبان شهید دستجردی، روبروی ورودی جنوبی سپاهان شهر، حرکت کنید.

اکثر برندهای مطرح در صنایع غذایی و همچنین بسیاری از رستورا‌‌ن‌های ایرانی و ایتالیایی در فضایی بسیار زیبا در فود کورت سیتی سنتر، قرار گرفته‌اند.

کیفیت مناسب غذا و همچنین خوش قیمت بودن آن‌­ها، از اصلی­‌ترین ویژگی رستوران­‌های فودکورت سیتی سنتر به شمار می‌­آید.

فود کورت سیتی سنتر اصفهان

رستوران و کافه های اصفهان از نوع سنتی

رستوران و کافه های اصفهان در گروه سنتی، هواداران بیشماری را به خود اختصاص می‌­دهد. تنوع گسترده و کیفیت ویژه، در سابقه‌ی طولانی بسیاری از این رستوران‌­ها و کافه‌­ها نمایان است.

کافه های سنتی اصفهان

رستوران خوانسالار

رستوران خوانسالار با سابقه‌ای نزدیک به پنجاه سال، در خیابان چهارباغ، همواره پذیرای افراد علاقه­‌مند به فضاهای سنتی بوده است. تنوع غذا و کیفیت بالا، از ویژگی‌های اصلی منوی این رستوران با سابقه به شمار می‌­آید.

رستوران شهرزاد

قطعا نام‌های زیادی دیگری در بین رستوران و کافه های اصفهان به خصوص از نوع سنتی وجود دارد که علاقه‌مندان و طرفدارن زیادی هم داشته باشند؛ در این بین می­‌توان به رستوران شهرزاد هم اشاره نمود.

تزیینات نقاشی شیک و وجود آیینه­ کاری‌­های چشم ­نواز، محیطی دل ­انگیز را برای هر بیینده‌­ای به ارمغان می‌­آورد. موسیقی زنده و وجود غذاهای متنوع و با کیفیت فرنگی و ایرانی، دلیل اصلی شلوغ بودن همیشگی در رستوران شهرزاد است.

رستوران زاگرس اصفهان

برای افرادی که به دنبال هوای پاک و منظره‌ای طبیعی در دل کوه هستند، رستوران زاگرس، گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. رستوران سنتی زاگرس در پارک کوهستانی صفه قرار گرفته بود.

محیطی متفاوت که با کباب‌­های خوشمزه پذیرایی می‌کرد که آن از اصلی­‌ترین ویژگی­‌های متمایز کننده‌ی این رستوران در نظر گرفته می‌­شود.

بهترین کافه رستوران‌های اصفهان

کافه نقش جهان

از کافه­‌هایی که از طرح‌­های سنتی در ساختمان خود بهره برده است، می‌­توان به کافه نقش جهان در میدان نقش جهان اصفهان اشاره نمود. دکوراسیون داخلی این کافه، قطعا مقصدی دلنشین برای بسیاری از هنردوستان به شمار می‌آید.

شربت­‌خانه‌ی فیروز

شربت­‌خانه‌ی فیروز واقع در خیابان جلفا، از کافه‌­های معروف اصفهان با طراحی سنتی تلقی می­‌شود. دکوراسیون منحصر به فرد و نقاشی‌­های زیبا، بر خاص بودن این کافه می­‌افزاید.

شربت­‌خانه‌ی فیروز اصفهان

از دیگر کافه­‌های زیبا و با طراحی سنتی، شربت­‌سرای روزگار در میدان نقش جهان است. ویژگی اصلی این کافه، وجود تنوع در نوشیدنی‌­های خوش طعم و ساختار آرامش ­بخش کافه در دل بازار است.

کافه شربت خانه اصفهان

رستوران بام شهر

رستوران بام شهر واقع در خیابان هزار جریب اصفهان، مقصد بسیاری از افرادی است که به دنبال فضایی جدید و متفاوت برای صرف شام و یا نهارهستند. این رستوران در سال 1396 افتتاح شده و با ارائه‌ی خدمات مناسب، توانسته است که مخاطبان و طرفداران زیادی را تاکنون برای خود به وجود آورد.

رستوران آرک.آ

منوی جذاب و متنوع رستوران آرک.آ از دیگر منوهای پرطرفدار در بین رستوران و کافه های اصفهان به شمار می­‌رود.

اگر از کلیسای وانک در خیابان جلفا دیدن کرده باشید و حال در جست­جوی یک نوشیدنی دلچسب و یا صرف یک وعده‌ی غذایی خوشمزه در خیابان قدیمی جلفا هستید، رستوران آرک.آ گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

جذابیت و تنوع در بین کافه رستوران‌های شهر اصفهان بسیار گسترده‌تر از فهرست ارائه شده است. این امر خود سبب می‌­شود که طیف گسترده­‌ای از سلایق در شهر اصفهان از این فرصت، بی‌نصیب نماند.

اجاره آپارتمان و سوئیت پیشنهادی در اصفهان

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب