کاملترین معرفی بهترین رستوران‌های کیش؛ شکم گردی در جزیره

2

کیش شهری توریستی و گردشگرپذیر است که تا دلتان بخواهد رستوران‌های متنوع برای سلایق مختلف دارد. دقیقا همین تنوع ممکن است شما را گیج و انتخاب را برایتان سخت کند. اجازه بدهید تا تعارف‌های معمول را کنار بگذاریم و با شما بی‌پرده صحبت کنیم! یکی از لذت‌های سفر مخصوصا سفر به شهرهای جنوبی، تجربه کردن غذاهای هیجان انگیز و گذراندن وقت در رستوران‌های متفاوت‌اش است! به‌خصوص تجربه رستوران‌گردی در جزیره کیش که بدون اغراق شبیه به هیچ جای دیگر نخواهد بود.

به هر حال کسی نمی‌تواند انکار کند که شکم چرانی در جزیره زیبای کیش، به اندازه سر زدن به مکان‌های تاریخی و تفریحی‌اش، جذاب و خاطره انگیز است! در این مطلب با شما از معروف ترین و بهترین رستوران های کیش صحبت می‌کنیم و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌نماییم.

بهترین رستوران های کیش

در کیش تا دلتان بخواهد، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی پذیرای مسافران و گردشگران هستند. از رستوران‌هایی با موسیقی زنده گرفته تا کافه‌هایی که قهوه‌هایشان را در جوار دریا و ساحل گرم خلیج فارس سرو می‌کنند. با این حال سر زدن به تمام این کافه‌ها و رستوران‌ها، در کنار هزینه، وقت زیادی هم می‌خواهد.

اما خیالتان راحت باشد! ما کار را برایتان آسان کرده‌ایم و در میان تمام گزینه‌های موجود، گلچینی از رستوران های خوب کیش را به انتخاب مسافران گردآوری نموده‌ایم. می‌توانید در ادامه این مطلب با توجه به سلیقه و  بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

در کیش رستوران‌های مختلفی وجود دارند که علاوه بر سرو غذاهای باکیفیت سنتی و بین المللی، موسیقی زنده نیز در آن‌ها اجرا می‌شود. برخی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده به شرح زیر هستند:

رستوران شاندیز صفدری کیش، تجربه‌ای جذاب

رستوران صفری کیش

یکی از رستوران‌های خوب کیش “رستوران شاندیز صفدری” است که در آن انواع غذاهای ایرانی با کیفیت بسیار مناسب سرو می‌شود. در بدو ورود، کارکنان این مجموعه در صورت رضایت، از شما عکس یادگاری می‌اندازند و برایتان چاپ می‌کنند. بعد از آن منوی هیجان انگیز رستوران در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در میان انبوهی از خوراک خوش عطر و طعم ایرانی، غذای خاص خود را انتخاب کنید. از ساعت 9 شب به بعد هم، موسیقی زنده برگزار می‌شود و فضایی خاص و دلنشین در رستوران برقرار می‌گردد.

رستوران شاندیز صفدری از مرکز شهر دور است؛ با این حال مسئولان این مجموعه در صورت درخواست شما، برایتان تاکسی تلفنی خبر خواهند کرد. این مجموعه در کنار ساحل کلبه هور جزیره کیش و نزدیک به ساحل کشتی یونانی قرار دارد.

برای اجاره ویلا کلیک کنید.

رستوران هشتگ کیش، یک تیر و چند نشان

رستوران هشتگ از جمله بهترین رستوران های کیش است که در آن تمامی افراد با ذائقه‌های غذایی گوناگون، گزینه‌های متنوع و هیجان انگیزی برای انتخاب دارند.این رستوران با سرو به موقع غذاها و سرویس مناسب تجربه‌ای ایده‌ال برای مسافران فراهم می‌کند.

می‌توان رستوران هشتگ کیش را تا حدی شبیه به یک فودکورت دانست. زیرا در آن چهار بخش اصلی به سرو غذاها و خوراک متنوع می‌پردازند:

بخش اول: بخش هشتگ؛ مخصوص سرو غذاهای فست‌فودی

بخش دوم: بخش شاهنامه؛ برای سرو غذاهای ایرانی و سنتی

بخش سوم: بخش هشتگ کافه؛ کافی شاپ

بخش چهارم: بخش پیتا؛ برای سرو انواع ساندویچ‌ها

با وجود فضای بزرگ و ازدحام افراد، این رستوران دکوراسیون ساده و مینیمالی دارد و بخش‌هایی از آن نیز با علائم راهنمایی و پلاک‌های ماشین تزئین شده‌ است تا حس و حال رستوران متفاوت به نظر بیاید. در بیشتر شب‌ها، این رستوران با موسیقی زنده و دیجی‌ها و خوانندگان پاپ از مشتریان پذیرایی می‌کند.

آدرس رستوران هشتگ کیش

کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه ۲

بهترین رستوران جزیره کیش

فست فود انرژی کیش، بزرگترین رستوران جزیره

همانطور که از نامش پیداست، این رستوران ساخته شده است تا به مشتریان و مراجعه کنندگانش انرژی و حس خوب منتقل کند. فست فود انرژی یکی از پرطرفدارترین و بهترین فودکورت‌های کیش است که در اسکله جزیره و مجاورت دریا قرار گرفته است.

این رستوران با ظرفیت پذیرایی از 500 میهمان همزمان و با اجرا موسیقی زنده، اوقات خوش و مفرحی را برای مسافران جزیره فراهم می‌آورد. منوی این فست فود به چهار بخش پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی تقسیم می‌شود. تمامی غذاها و خوراکی‌های موجود در این رستوران نیز از مواد تازه و درجه یک تهیه شده و توسط آشپزهای ماهر پخته و سرو می‌شوند.

خبر خوب این است که در این مجموعه علاوه بر موسیقی زنده، استندآپ کمدی و اجرای طنزها و شوی کمدین‌های محبوب جزیره نیز برگزار می‌شود. فست فود انرژی کیش با داشتن بخش سنتی در فضای باز و یک بخش سرپوشیده، لذت میل غذا را برای مسافران جزیره دو چندان کرده است.

آدرس فست فود انرژی کیش

جزیره کیش، نوار ساحلی، اسکله تفریحی قدیم، بعد از سالن همایش

بخوانید از: راهنمای سفر به کیش را مشاهده کنید

رستوران بابا قدرت، یک رستوران بین المللی

بابا قدرت یک رستوران بین المللی است که علاوه بر کیش، در شهرهایی مانند تهران و مشهد نیز فعالیت می‌کند. این رستوران 6 ستاره از یک فضای باز سنتی با تخت‌های چوبی تشکیل شده است و در آن انواع غذاهای محبوب ایرانی در دو وعده نهار و شام سرو می‌گردد.

اما نکته هیجان انگیز درباره این رستوران این است که شب‌ها در حیاط مجموعه، موسیقی‌های محلی جنوبی به‌طور زنده نواخته می‌شود. موسیقی که در کنار نسیم خنک دریا و آرامش شهر، روحتان را جلا خواهد داد. در کنار رستوران یک بازارچه کوچک فعال نیز وجود دارد که سر زدن به آن خالی از لطف نیست.

آدرس رستوران باباقدرت کیش

جزیره کیش، خیابان رودکی، طبقه پایین هتل پارمیدا

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران کابان کیش، میعادگاه ساحلی

اگر هوس کردید که در کیش خود را یک وعده مهمان غذاهای بین المللی و ایتالیایی کنید، رستوران کابان یک انتخاب ایده‌ال است. رستوران کابان از جمله رستوران های خوب کیش شناخته می‌شود که در فضایی دنج و دوست داشتنی از مسافران پذیرایی می‌کند.

رستوران کابان علاوه بر فضای داخلی یک تراس زیبا نیز دارد که در روزهای خنک سال، محلی جذاب برای صرف غذا خواهد بود. نکته هیجان انگیز دیگر این است که هر شب در این مجموعه موسیقی زنده نیز پخش می‌شود. اسپاگتی، پاستا و پیتزا و انواع پیش‌غذاها مانند سوپ و بورانی در کنار دیگر غذاهای فرنگی، از جمله خوردنی‌های خوشمزه این رستوران به حساب می‌آیند.

آدرس رستوران کابان کیش

کیش، شهرک صدف، خیابان خراسان، مجتمع خدماتی بساک، طبقه سوم

برای اجاره سوئیت در کیش کلیک کنید.

رستوران پدیده شاندیز کیش، رستورانی با معماری متفاوت

به شما قول می‌دهیم که رستوران پدیده شاندیز، هر فرد با سلایق و ذائقه‌های مختلف غذایی را راضی خواهد کرد. این رستوران بدون اغراق یکی از بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین رستوران های کیش است. احتمالا در بدو ورود به این مجموعه، معماری و دکوراسیون آن توجه شما را به خود جلب می‌کند.

این رستوران با متراژ 6500 متر مربع یکی از بزرگترین سازه های سرپوشیده پذیرایی است که طراحی نمای آن بر اساس دروازه ورودی شهر بابل شکل گرفته است. سراسر دیواره‌های ورودی پوشیده از آجرهای لعابدار و نقوش گاو و اژدها هستند و از معماری و تاریخ گذشته حکایت می‌کنند.

اما جذابیت‌های این رستوران تنها به معماری‌ متفاوت‌اش ختم نمی‌شود. در رستوران پدیده شاندیز انواع غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی و بین المللی با کیفیت خوب سرو می‌گردد. پخش موسیقی زنده در ساعات پایانی روز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که لذت چشیدن غذا را دوچندان خواهد کرد.

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش

کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

رستوران پدیده جزیره کیش

رستوران پایاب کیش، فضای باز و موسیقی زنده

رستوران سنتی پایاب، مجموعه‌ای با فضای باز و موسیقی زنده است که در نزدیکی بنای تاریخی پایاب قرار دارد. این رستوران به دلیل سرو غذاهای باکیفیت و فضایی آرام و دوست داشتنی، به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش شناخته می‌شود.

در سرتاسر فضای باز رستوران تخت‌های سنتی چوبی دیده می‌شوند که با نهایت سلیقه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این مجموعه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی طبخ می‌گردد و چایخانه‌های دنج و کوچک رستوران، برای مسافران خسته از گشت و گذار، چایی دبش و خوش عطر دم می‌کنند.

اینترنت رایگان، رزرو میز برای مهمانی‌ها، ارسال رایگان غذا، پارکینگ اختصاصی، زمین بازی کودکان و سرو صبحانه از دیگر ویژگی‌های فضای سنتی و آرامش‌بخش رستوران پایاب کیش به حساب می‌آیند.

آدرس رستوران پایاب کیش

میدان المپیک، بلوار المپیک، رستوران پایاب

رستوران میرمهنا کیش؛ ساحلی، محبوب و پرطرفدار

یکی از رستوران های خوب کیش که به دلیل غذای باکیفیت و متنوع، موسیقی زنده و نورپردازی چشم نواز شناخته می‌شود، رستوران میرمهنا است. این رستوران در شمال شرقی جزیره و در نزدیکی ساحل و دریا قرار دارد. در این مجموعه انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک‌های سنتی با بهترین و درجه یک‌ترین مواد اولیه غذایی طبخ می‌شود.

رستوران میرمهنا چشم انداز بی‌نظیری به دریای جنوب دارد و به دلیل امکانات متعدد در رده بهترین رستوران های کیش قرار می‌گیرد.

آدرس رستوران میرمهنا کیش

کیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی

رستوران کوه نور، مجموعه‌ای در دل سنگ‌ها

احتمالا تصور صرف غذا در کنار صخره‌ها و سنگ‌ها آن هم در میانه جزیره کیش، کمی عجیب و غیرقابل باور باشد. با این حال چنین تجربه‌ای به سادگی در رستوران کوه نور امکان پذیر است. این رستوران در داخل یک تپه مصنوعی و مملو از سنگ‌ها و صخره‌ها ساخته شده است و نورپردازی متفاوت آن، منظره زیبایی را در چشم مهمانان پدید می‌آورد. در حقیقت با ورود به این مجموعه، تصور خواهید کرد که به داخل یک غار سنگی قدم گذاشته‌اید!

این رستوران در کنار دکوراسیون خاص و متفاوت، منوی متنوعی نیز دارد و در آن انواع غذاهای متنوع ایرانی و بین المللی سرو می‌گردد. ضمن اینکه پخش موسیقی زنده در این مجموعه، فضایی جذاب و دلنشین را برای مهمانان فراهم کرده است.

آدرس رستوران کوه نور کیش

کیش، میدان امیرکبیر، جنب هتل صدف

رستوران خانه اسپاگتی، خانه بهترین پیتزاهای کیش

در رستوران خانه اسپاگتی، انواع پیتزا و دیگر غذاهای ایتالیایی با کیفیت بالا و طبخ منحصر به فرد سرو می‌گردد. این رستوران در طبقه زیرین هتل پارمیس واقع شده است و به دلیل پخت غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز، نه تنها مسافران مقیم هتل بلکه بسیاری از شهروندان جزیره برای چشیدن غذای آن سر و دست می‌شکنند.

رستوران خانه اسپاگتی نزدیک به 120 نفر ظرفیت دارد و در آن غذاهای سنتی ایتالیایی از جمله انواع اسپاگتی، پاستا، لازانیا و غذاهای دریایی سرو می‌شود. در کنار غذاهای خوشمزه، منو کافی شاپ این رستوران هم بسیار جذاب است! به‌طوری که می‌توان بعد از یک وعده هیجان انگیز، انواع دسرها و نوشیدنی‌های ایتالیایی را سفارش داد.

در رستوران خانه اسپاگتی همزمان با پذیرایی از مهمانان، موسیقی زنده نیز پخش می‌شود.

آدرس رستوران خانه اسپاگتی

کیش، میدان پردیس، روبه‌روی مرکز خرید پردیس 2، هتل پارمیس،‌ طبقه منفی یک

بهترین رستوران های کیش از نظر مردم

گرچه در بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های کیش موسیقی زنده پخش نمی‌شود، اما کیفیت بالا و فضای منحصر به فرد آن‌ها باعث شده است تا به عنوان محبوب‌ترین مجموعه‌ها از نظر مردم نام بگیرند. در ادامه به معرفی برخی از رستوران های خوب کیش از نظر مردم می‌پردازیم:

رستوران دارچین کیش، دنج و دوست داشتنی

دارچین کیش رستوران

اگر به دنبال رستورانی دنج و خودمانی می‌گردید که در آن غذاهای خوش طعم و فضای دلنشین به خوبی به چشم‌تان بیاید، ما به شما رستوران دارچین را پیشنهاد می‌کنیم. در این رستوران انواع کباب، غذاهاى دريايى و غذاهای فرنگى با قیمت مناسب سرو می‌شوند.

محيط رستوران هم جذاب و دوست داشتنی است و با وجود معماری نسبتا مدرن، به شما احساس راحتی را القا می‌کند. از آنجا که رستوران دارچین کیش طرفداران زیادی دارد، معمولا در تمام اوقات روز شلوغ است و غذاهایش زود تمام می‌شود. بنابراین بهتر است که پیش از سر زدن، با مسئولان آن هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

آدرس رستوران دارچین کیش

کیش، انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

فود کورت دامون، جاذبه گردشگری کیش

فود کورت دامون یکی از محبوب‌ترین رستوران های جزیره کیش است که در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد. این فودکورت از 12 غرفه برای سرو انواع غذاهای ایرانی، مکزیکی، هندی، چینی، غذای سلامت، فست فود، ایتالیایی، فرانسوی و انواع غذاهای دریایی تشکیل شده است.

این مجموعه علاوه بر فضای داخلی، یک بالکن جذاب و دلباز نیز دارد که به دلیل چشم اندازش به دریا، محیطی مناسب برای صرف غذا و چای و قهوه به شمار می‌رود. نکته جذاب دیگر این است که در نزدیکی فودکورت، امکانات تفریحی هیجان انگیزی مانند کلوپ دریایی آکواریوس و شهر قدیمی حریره واقع شده است که می‌توانند بعد از نوش جان کردن غذا، جاذبه‌هایی هیجان انگیز برای سر زدن باشند.

آدرس فودکورت دامون

کیش، مرکز خرید دامون، طبقه 2، غرفه 104 و 105

بهترین رستوران های ساحلی کیش

تصور غذا خوردن و یا چشیدن قهوه‌ای بکر و خوش عطر در کنار چشم انداز دریای بی‌کران جنوب، یک لذت وصف نشدنی است. اصلا با دیدن چنین منظره‌ای حتی طعم ساده‌ترین غذاها نیز متفاوت به نظر می‌آیند. در ادامه به معرفی برخی از رستوران های خوب کیش می‌پردازیم که در ساحل و نزدیکی خلیج همیشه فارس قرار گرفته‌اند.

رستوران سالود کیش، منظره‌ای رو به دریا

یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی کیش، رستوران سالود است که محیطی گرم و دلنشین دارد و یک فضای ایده‌ال برای ثبت لحظات خاطره انگیز به حساب می‌آید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی با تازه‌ترین مواد اولیه و صید روزانه طبخ می‌گردند. علاوه بر این منوی کافی شاپ رستوران آنقدر متنوع است که نمی‌توان از چشیدن بستنی‌ها و نوشیدنی‌های هیجان انگیز آن صرف نظر کرد.

فراموش نکنید که در برخی اوقات سال در این رستوران موسیقی زنده نیز برگزار می‌شود.

آدرس رستوران سالود کیش

کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور

رستوران فودلند کیش، هم فال و هم تماشا

یکی از متنوع‌ترین رستوران های کیش، مجموعه فودلند است که در آن نزدیک به 100 نوع غذای متفاوت، از فست فود گرفته تا غذاهای بین‌المللی؛ با کیفیت بالا سر می‌گردد. فودلند کیش فضای بسیار زیبایی دارد و در نزدیکی ساحل جزیره قرار گرفته است. بنابراین می‌توانید بعد از صرف غذا در جوار دریا قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

این مجموعه از 3 سالن بزرگ و زیبا تشکیل شده است که هر کدام به سبکی خاص و متفاوت طراحی شده‌اند. در سالن‌های این رستوران امکان سرو قلیان و چای بعد از غذا نیز وجود دارد.

آدرس رستوران فودلند کیش

کیش، بازار مرجان، جنب دانشگاه بین‌المللی شیراز

رستوران توتی فروتی، شکم چرانی در اسکله جزیره

بدون اغراق رستوران توتی فروتی در رده بهترین رستوران های کیش قرار می‌گیرد. این مجموعه به قدری زیبا و جذاب است که بسیاری آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های جزیره کیش معرفی می‌کنند. رستوران توتی فروتی در مسیر پیاده‌روی و اسکله بزرگ تفریحی کیش واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، فست فود و غذاهای دریایی سرو می‌شود.

این مجموعه از دو فضای باز و بسته تشکیل شده است و نزدیک به 500 نفر ظرفیت دارد. با این حال فضای باز رستوران با داشتن منظره دریا، درختان نخل، صدای پرندگان دریایی و دکوراسیون چوبی، یک محیط ایده‌ال برای صرف غذا خواهد بود.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش

کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی کیش

بهترین کافه رستوران های کیش

در کیش کافه رستوران های متنوعی نیز وجود دارند که علاوه بر سرو غذا، از مهمانان با انواع قهوه و نوشیدنی‌های دلچسب پذیرایی می‌کنند. برخی از بهترین کافه رستوران های کیش به شرح زیر هستند:

فست فود خانه برگر کیش، لذت برگرهای دست ساز

فست فود خانه برگر از جمله اولین رستوران های کیش است که در آن برگرهای دست ساز با بهترین کیفیت برای مشتریان سرو می‌شود. سرآشپزهای این مجموعه با اضافه کردن ادویه‌های منحصر به فرد و فوت‌های کوزه‌گری خود به غذاها، انواع ساندویچ و برگر را با شیوه‌ای متفاوت و طعمی بی‌نظیر طبخ می‌کنند.

در کنار طعم متفاوت، منوی متنوع،کیفیت بالای گوشت و استفاده از مواد اولیه مرغوب از جمله مهمترین ویژگی‌های رستوران خانه برگر کیش به شمار می‌روند. به گونه‌ای که در بیشتر مواقع فضای رستوران شلوغ و مملو از مسافران و شهروندان جزیره است.

فضای فست فود خانه برگر کیش به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شود؛ با این حال این مجموعه آماده پذیرایی از 60 میهمان به صورت همزمان را دارد.

آدرس فست فود خانه برگر کیش

کیش، شهرک صدف، روبه‌روی بازار بزرگ مروارید، پلاک ۳۲۵

رستوران عمو اکبر کیش، آشپزخانه غذاهای دریایی

مگر می‌شود راهی جنوب شد و از غذاهای محلی و متفاوت آن امتحان نکرد؟ خوشبختانه در جزیره کیش، علاوه بر رستوران های مدرن، کافه رستوران‌های سنتی نیز وجود دارند که با غذاهای محلی و دریایی از مسافران پذیرایی می‌کنند.

رستوران عمو اکبر از جمله رستوران های خوب کیش است که در آن انواع خوراک دریایی سالم و تازه با بهترین کیفیت طبخ می‌شود. این مجموعه در نگاه اول یک رستوران دریایی بسیار ساده و معمولی است و از نظر ظاهری شباهتی با رستوران‌های شیک جزیره ندارد. اما کیفیت غذا و طعم بی‌نظیر آن باعث شده است تا رستوران عمو اکبر به عنوان یکی از محبوب‌ترین کافه رستوران های جزیره شناخته شود.

در این مجموعه برای طبخ غذاهایی مانند قلیه ماهی، کباب ماهی شیر، چلو معجون، بشقاب دریایی و کوسه ماهی از صید همان روز استفاده می‌شود. بنابراین خیال‌تان بابت تازگی مواد اولیه مورد استفاده در این رستوران راحت باشد. علاوه بر این قیمت غذاها به نسبت رستوران‌های مشابه مناسب و مقرون به صرفه است و بسیاری قادر به تهیه بهترین غذاهای آن خواهند بود.

آدرس رستوران عمو اکبر کیش

کیش، خیابان فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

رستوران های دریایی در کیش

رستوران کلبه درویش کیش، همراه همیشگی کشتی یونانی

همانطور که از نامش پیداست، این رستوران یک کلبه کوچک و باصفاست که در نزدیکی ساحل جزیره و کشتی یونانی قرار دارد. بنابراین می‌توانید بعد از سر زدن به این جاذبه دیدنی و تاریخی کیش، برای استراحت و صرف غذا راهی این رستوران شوید.

این کافه رستوران و سفره خانه سنتی از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است و نزدیک به 50 نفر ظرفیت دارد. در این مجموعه انواع غذاهای ایرانی مانند دیزی، کباب، مرغ، خورش، کشک بادمجان و میرزا قاسمی به همراه سرویس چای و قلیان سرو می‌گردد.

آدرس رستوران کلبه درویش

جزیره کیش، ساختمان ساحلی 2، جاده جهان، بعد از کشتی یونانی

رستوران رویال استار کیش، لوکس و متفاوت

اگر به رستوران‌های لوکسی که دکوراسیون متفاوتی دارند علاقه‌مندید، رستوران رویال استار کیش یک انتخاب ایده‌ال است. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش شناخته می‌شود که در میان مسافران و شهروندان جزیره، محبوبیت فراوانی دارد.

رستوران رويال استار در نزدیکی شهرک صدف قرار گرفته و از دو فضای بسته و تراس تشکیل شده است. منوی متنوع رستوران شامل انواع غذاهاى دريايى و فست فود می‌شود که با کیفیت بالا و زیر نظر بهترین سرآشپزها طبخ می‌گردند.

آدرس رستوران رویال استار کیش

کیش، شهرک صدف، خیابان خراسان، مجتمع خدماتی بساک، طبقه سوم

رستوران ایوان مروارید کیش، یک فودکورت هیجان انگیز

ایوان مروارید یکی از بهترین و پرطرفدارترین فودکورت‌های جزیره کیش است که در آن مجموعه‌ای از رستوران‌ها و فست فودها با تنوع بالای غذایی از مسافران و شهروندان جزیره پذیرایی می‌نمایند. در این مجموعه انواع غذا و نوشیدنی، از سالاد‌ها تا انواع کباب، فست فود و سوخاری‌ها با کیفیت قابل قبول سرو می‌شوند.

در کنار رستوران‌ها، چندین کافه هم در این مجموعه قرار دارند که می‌توانند پیشنهادی عالی برای صرف صبحانه لذیذ و یا چای و قهوه بعد از غذا به حساب بیایند.

آدرس رستوران ایوان مروارید کیش

کیش، بلوار مروارید، مجموعه ایوان مرواريد، پلاك ٣٣٦

رستوران رویال استار از بهترین رستوران‌های کیش

معمولا وقتی قصد سفر می‌کنیم از دوستان و آشنایان خود که قبلا به آن شهر رفته‌اند راجع به موضوعات مختلفی سوال می‌پرسیم و راهنمایی می‌گیریم. یا با جست و جو در اینترنت سعی می‌کنیم به جواب سوالاتمان برسیم. اگر مسافر کیش باشید و بخواهید بهترین رستوران‌های کیش را بشناسید قطعا رستوران رویال استار جزو اولین پیشنهاداتی است که به شما می‌شود. رویال استار یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌های جزیره کیش است که البته به جز دکور جذاب، منوی متنوع و غذاهای باکیفیت و خوبی هم دارد.

در میان انواع غذاهای ایرانی و بین المللی منو، یکی از پرطرفدارترین غذاهای رویال استار استیک آن است که پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید حتما امتحانش کنید. همچنین پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای یکی دیگر از دلایل موفقیت و محبوبیت رویال استار است.

رستوران‌ رویال استار کیش

رستوران کوه سنگی

یکی از بهترین رستوران‌های کیش که در فضایی سنتی انواع غذاهای لذیذ ایرانی را برای مشتریان سرو می‌کند، رستوران کوه سنگی جنب بازار پردیس است. پرطرفدارترین غذای رستوران کوه سنگی دیزی با گوشت تازه گوسفندی است که طعم خوش آن در کنار دوغ محلی لذیذ، حسابی هوش از سرتان می‌برد و قیمت معقولی هم دارد. این رستوران با نمایی متفاوت و زیبا در دل کوه واقع شده و می‌تواند روزی خاطره انگیز را در کیش برایتان رقم بزند. کباب کوبیده و جوجه کباب‌های خوشمزه‌ای را هم می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران کوه سنگی در کیش

فست فود بومرنگ

در سفر به کیش اگر می‌خواهید هم هزینه معقولی کنید و هم غذای خوشمزه و باکیفیتی نوش جان کنید، حتما به فست فود بومرنگ سر بزنید. بومرنگ از بهترین رستوران‌های کیش است که در محیطی تمیز و دلنشین با انواع غذاهای فست فودی از شما پذیرایی می‌کند. در فست فود بومرنگ می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین پیتزاهای جزیره را سفارش بدهید و همزمان با سفارش یک پیتزا طعم ۴ پیتزا را امتحان کنید.

*یک نکته قابل توجه این است که محل اقامت شما در کیش هر کجا که باشد، اغلب به راحتی می‌توانید رستوران‌های خوب بسیاری را در اطرافش پیدا کنید. چرا که بیشتر رستوران‌های کیش در نزدیکی هتل‌ها و به طور کل اقامتگاه‌ها قرار دارند و به همین خاطر دسترسی گردشگران به آن‌ها آسان است.

فست فود بومرنگ در کیش

رستوران نهنگ سفید

جزیره کیش یکی از قطب‌های توریستی کشور ما می‌باشد و وجو اماکن خاص و کمی متفاوت به این صنعت می‌تواند خیلی کمک کننده باشد. رستوران نهنگ سفیذ یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش از این نوع اماکن است. منو رستوران نهنگ سفید نیز همانند سایر رستوران‌های جزیره است ولی موردی که این رستوران را متمایز می‌کند نوع بنای این رستوران است که به شکل یک نهنگ احداث شده. منو این رستوران نیز همانند نامش اکثرا از غذاهای دریایی تشکیل شده و در آن زیاد به دنیال غذاهای فرنگی یا سنتی نباشید.

رستوران نهنگ سفید در کیش

 

کلام آخر

در این مطلب با شما از بهترین رستوران های کیش صحبت کردیم و تلاش کردیم تا گزینه‌های متعددی را با توجه به سلایق گوناگون معرفی کنیم. همانطور که پیش از این گفتیم، سر زدن به رستوران‌ها و کافه‌های هیجان انگیز هنگام سفر، یک تجربه ناب است که می‌تواند خاطرات خوشی را در ذهن رقم بزند. با این حال نباید فراموش کرد که در این جزیره مرجانی و آرام، علاوه بر موارد ذکر شده، رستوران‌های مناسب دیگری نیز وجود دارند.

سوالات متداول

برخی از بهترین رستوران های کیش در ساحل جزیره شامل چه مجموعه‌هایی می‌شوند؟ 

رستوران سالود، رستوران فودلند و رستوران توتی فروتی از جمله بهترین رستوران های ساحلی کیش به حساب می‌آیند.

در کدام رستوران کیش بهترین غذاهای دریایی سرو می‌شود؟

رستوران عمو اکبر از جمله رستوران های خوب کیش است که در آن انواع خوراک دریایی سالم و تازه با بهترین کیفیت طبخ می‌شود.

بهترین پیتزاها و غذاهای ایتالیایی در کدام رستوران‌های کیش پیدا می‌شوند؟

رستوران کابان کیش و رستوران خانه اسپاگتی از جمله رستوران‌هایی هستند که می‌توان بهترین پیتزاها و غذاهای ایتالیایی را در آن نوش جان کرد.

2 پاسخ
  1. مریم عباسی نظر داده:

    متاسفانه یکی از بدترین رستوران های کیش کورال بود که میگو فاسد شده سرو کرد.

  2. حسيني نظر داده:

    سلام رستوران ميرمهناي كيش ٢٨/١٠/١٤٠٠ مراجعه كرديم، بوي بسيار بسياربد فضاي داخل رستوران، رفتار نامناسب پرسنل بخاطر اينكه بدون رزرو قبلي رفتيم ، صداي موسيقي گوشخراش

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب