معرفی بهترین رستوران‌ها در منطقه شمشک

0

همیشه یه لیست خوب از رستوران هایی که در منطقه که برای گردش روزانه خود اتخاب میکنیم داشته باشیم لذت گردش و سفر ما را بیشتر میکند و با خیال راحت میتوان باتوجه به لیست، رستوران های برتر آن منطقه را پیدا کرد و در کنار خانواده و دوستان از گردش و سفر خود نهایت استفاده و لذت رو ببرید. امروز با گروه کارشناسان شب همراه باشید تا لیست تعدادی از رستوران های این منطقه خوش آب و هوا را در اختیار شما همراهان همیشگی شب قرار دهیم.

رستوران لوچین

رستوران لوچین رستورانی است که نزدیک به پیست اسکی است . و در تمام روز های هفته غذای ایرانی و اروپایی دارد . در ضمن این رستوران املت های سوئیسی معروفی دارد که نباید از دست داد.

رستوران لوچین شمشک

رستوران کوهستان

این رستوران یکی از رستوران های قدیمی است که در منطقه شمشک است و معمولا اسکی بازان و ورزشکاران در فصل اسکی از مشتریان همیشگی این رستوران هستند.

رستوران کوهستان شمشک

رستوران قله دربندسر

این رستوران که در قله اول پیست اسکی دربندسر قرار دارد، فضای مناسب و خوبی دارد برای تجدید قوای ورزشکاران.

رستوران قله دربندسر

رستوران کاپل

رستوران کاپل محیطی آرام و دلچسب به همراه غذاهای فوق العاده خوشمزه س که پیشنهاد خوبی برای کسائیه که قصد دارن بعد از ورزش اسکی در شمشک توی یه فضای گرم و آروم غذاهای گرم و خوشمزه بخورن.

رستوران کاپل شمشک

رستوران ورجین

رستوران ورجین که در جاده اوشان فشم قرار دارد با محیطی آرام و دلنشین و فضای بسیار زیبا با پارکینگ اختصاصی و در محیط های رو باز و سر پوشیده میزبان خانواده های محترم ایرانی می باشد

این رستوران با طبیعتی جذاب و دست نخورده با انواع غذاهای ایرانی از شهرت قابل توجهی در کشور ایران و منطقه برخوردار است

در این رستوران انواع غذاهای سنتی و سرویس سفره خانه ای سرو میشود.علاقه مندان به طبیعت زیبای فشم میتوانند علاوه بر لذت بردن از محیط زیبای فشم به این رستوران مراجعه کنند و از غذاهای خوش طعم این رستوران بهره مند شوند.

رستوران ورجین شمشک

رستوران  سفیر

این رستوران جزو یکی از رستوران هایی است که در ابتدای جاده فشم واقع شده است و برای رفتن به این رستوران نیازی به این نیست که خیلی مسیر طولانی را طی کنید. میزهای این رستوران در سه بخش چیده شده‌اند، یکی در حیاط، یکی در طبقه‌ی اول سالن و دیگری در طبقه‌ی دوم سالن، که پیشنهاد می‌شود در صورتی که آب و هوا مساعد بود، در حیاط بنشینید و در فضای آزاد غذا میل کنید.

رستوران سفیر شمشک

رستوان علی بابا

اگر در محدوده ی فشم، به دنبال رستوران خاکی تر می گردید و البته با قیمت معقول تر، باید کمی مسیر طولانی تری را طی کنید و به کیلومتر ۵ جاده ی فشم بروید.

ورودی این رستوران مانند رستوران های ورجین و سفیر بزرگ نیست و فضای پارک گسترده ای همانند دو رستوران مذکور در اختیار ندارید، اما می توانید سوئیچ اتومبیل را به دست پارکبان بسپارید تا او جای مناسبی برای خودروی شما پیدا کند.

رستوران باباعلی شمشک

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب