هدف قرار دادن مسافر (پیش نیاز اجاره ملک شخصی شما)

هدف قرار دادن مسافرها

قبل از اینکه شما شروع کنید به تبلیغ کردن ملک تعطیلاتی خود، کمی وقت بگذارید و به مسافرهای مورد هدفتون فکر کنید.

بیشتر مسافرها جست و جوی خود را با این چهار مورد اغاز میکنند:

١- مکان و فاصله تا جاذبه ها

معمولا مسافران به دنبال ملک هایی هستند که به جاذبه های خاص هرشهر یا منطقه ای نزدیک باشد. در توضیحات خود به جای اینکه بنویسید: “به مکان های توریستی، مرکز خرید و رستوران ها نزدیکید” ،  دقیقا فاصله ملک خود را تا مکان هایی که برای یک مسافر جذاب و حتی لازم است را بنویسید.

٢-قیمت

اکثرا مسافرها برای مبلغ و بودجه ای که در ذهن خود دارند جست و جو میکنند. مطمئن شوید که شما قیمت خود را واضح گفته اید و اینکه در لیست شما به راحتی پیدا میشود.

٣-اندازه ملک

به طور واضح اندازه ملک خود را به همراه تعداد اتاق ها و تعداد مهمان هایی که میتوانند اقامت داشته باشند را اظهار کنید. مهمانان قطعا درباره امکانات اتاق خواب ها و وسایل و امکانات اتاق نشیمن و غیره نیز میخواهند بدانند.

۴-تاریخ های مقدم(ترجیح داده شده)

خیلی از مسافرین سفرهای تعطیلاتی خود را با تقویمی کاری خود و مدرسه ای تنظیم میکنند. تاریخ های موجود و در دسترس خود را برای جلب مسافرانی که به دنبال تاریخ های خاص هستند همیشه به روز نگه دارید حتی در لحظات اخر.

در نظر داشته باشید:

از آنجایی که بسیاری از مسافران این چهار مورد را برای جست و جوی مکان تعطیلات خود، اصل قرار میدهند،مطمئن شوید که لیست ملک اجاره ای شما به شفافی و وضوح هرکدام از این فاکتورها را توضیح میدهد.

http://www.shab.ir

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

آخرین دیدگاه‌ها

با موفقیت انجام شد.

متاسفانه خطایی در ارتباط با اینترنت به وجود آمد. مجدد تلاش کنید.