ارزان سفر کنید تا به همه جا سفر کنید

0

یکی از موانع ما برای سفر کردن به مناطق مختلف نبود محلی برای اقامت یا هزینه های گزاف هتل ها و رستوران هاست. اما با مدیریت هزینه ها و استفاده از تکنولوژی شما میتوانید به سادگی و ارزان سفر کنید.

در بیشتر مواقع وقتی بحث سفر و مسافرت پیش میاد، هزینه های سفر از عمده ترین دغدغه هایی هست که به چشم میاد. بطور کل وقتی اسم سفر می‌آد ممکنه خیلی از ماها به هزینه های گزاف بلیط هواپیما و هتل و تور های مسافرتی فکر کنیم، ولی افرادی هستن که هزینه سفرهاشون گاهی کمتر از هزینه های زندگی در خونه خودشون میشه.

هزینه‌ی عمده، هزینه ی اسکان هست، ممکنه خیلی ها اولین چیزی که بهش فکر میکنن این باشه که تو کدوم هتل بمونن یا اینکه کجا میتونن ویلا، سوئیت یا کلبه اجاره کنن. همزمان افرادی هم هستن که با یه چادر مسافرتی، میزنن به دل کوه و دشت و جنگل و نه تنها هزینه ای برای اقامتشون اونجا نمیدن بلکه از تجربه ی زندگی توی چادر کلی هم لذت میبرن.

سایت شب در فاز جدید خود کلبه های چوبی و محل های اقامت در طبیعت بکر را نیز ارائه میدهد. شما میتوانید با جستجوی ساده در میان اقامتگاههای مختلف میتوانید با قیمت عالی یک کلبه اجاره کنید.

ارزان سفر کنید تا به همه جا سفر کنید

قیمت ها در سایت شب در یک بازار رقابتی میان مالکین همواره در یک سطح منطقی و واقعی خواهند ماند و اختلاف قیمت های هنگفت که به واسطه نبود رقیب و یا نداشتن اطلاعات کافی مسافرین ایجاد میشود نیز در این سیستم از میان رفته است.

خورد و خوراک یکی دیگه از چیزهاییه که ممکنه توی سفر کلی خرج روی دستتون بگذاره، اگه بتونید وسایل آشپزی ساده مثل یه گاز کمپینگ و یه ماهیتابه یا قابلمه مسافرتی ساده داشته باشین و وسایل درست کردن چای آتیشی، دیگه تقریبا از رستوران و کافی شاپی بی نیاز می‌شید. حتی اگه وسایل برای درست کردن غذا هم ندارید، همیشه می‌تونید از محلی ها آدرس رستوران های ارزان و با کیفیت و یا جاهایی که غذای محلی ارزان دارند رو بپرسید. در بعضی خانه های روستایی شب شما این امکان را دارید که به سادگی به غذاهای محلی دسترسی داشته باشید و تجربه اقامتتان در منطقه را کامل تر کنید.

در انتها اینکه اگر سفر کردن رو یک چیز خیلی اعیانی نبینیم و یه مقدار هزینه های سفر کردن با هواپیما و شب توی هتل خوابیدن رو کاهش بدیم، می‌تونیم جاهای خیلی بیشتری رو ببینیم و حتی گاهی بیشتر هم خوش بگذرونیم. البته که اگر قصد داشته باشید حسابی خرج کنید میتوانید ویلاهای لوکس شب را امتحان کنید.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب