راهنمای اجاره ویلا در محمود آباد

6

اجاره ویلا در محمود آباد

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. این شهر مرکز شهرستان محمودآباد است. اقتصاد این شهر برپایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است. شالوده شهر در دوره ناصرالدین‌شاه پایه‌گذاری شده و در دوره رضا شاه بیشترین توسعه را یافته‌است. محمودآباد در قدیم بندرگاه آمل بوده‌است. شهرستان محمودآباد خود دارای دو شهر به نام‌های شهر محمودآباد و شهر سرخرود می‌باشد. هم چنین محمودآباد دارای دو مرکز تفریحی آموزشی مهم در شرق و غرب خود می‌باشد که به ترتیب فرودگاه بیشه کلا وابسته به نیروی هوایی ارتش ایران بوده و مجتمع تفریحی نفت وابسته به وزارت نفت ایران است.

اجاره ویلا در محمود آباد با قیمت مناسب

چرا باید در محمود آباد ویلا اجاره کنیم ؟

از مدرن‌ترین و مجهزترین شهربازی های شمال، سرزمین رویاهای محمود آباد است. سرزمین رویاها یا پلاژ خط آهی، مناسب‌ترین ساحل محمودآباد برای شنا و خوشگذرانی است. چرا؟ چون تمام امکانات را یکجا دارد و برای هرکدام لازم نیست به جاهای دیگر بروید. این پارک ساحلی با داشتن شهربازی، آلاچیق، قایق سواری و سفره خانه سنتی و رستوران هایی که در اطرافش است، میتواند لحظات خوبی را برایتان رقم بزند و هر آدم بد سفر و بی حوصله‌ای را سر ذوق آورد.

طرح سالم سازی دریا در این ناحیه انجام شده و پلاژ مخصوص زنانه و مردانه هم دارد. شهربازی سرزمین رویاها در ۴ هکتار بازی های متنوعی دارد و چه دلتان بازی های آرام مثل قطار بخواهد، چه دلتان بازی های مهیجی مثل سقوط آزاد، پاندول،سفینه فضایی و سرسره چرخان امکاناتش در شهربازی سرزمین رویاها فراهم است و سینمای ۶ بعدی هم کامل کننده این امکانات است.

اجاره ویلا در محمود آباد تا 160 هزار تومان

اجاره سوئیت در محمود آباد لب آب مشرف به دریا

پارک های زیبا در محمود آباد

محمودآباد، چهار پارک به نام‌های ملت، مرکزی، لاله و طاهباز دارد که بیشترشان شهربازی دارند و طرح سالمسازی دریا هم در آنها اجرا شده است. از اینها که بگذریم پارک ساحلی شهرداری محمود آباد نیز یکی از اماکن تفریحی این شهر است، هم شهربازی دارد و هم کافی شاپ ، هم فضای سبزی که میتوان روی چمن‌هایش ولو شد و هم دریای به نسبت تمیزی که میتوان در آبش شنا کرد.

اجاره ویلا در محمود آباد تا 500 هزار تومان

اجاره آپارتمان لوکس پلاک اول دریا

 

6 پاسخ
  1. سحر نظر داده:

    بازار ماهی فروش ها و بازار روز محمود اباد هم از جاهای دیدنی شهرستان محمودآباد است.

  2. […] هم خواهید از شهر ساحلی و زیبای محمودآباد به کلاردشت سفر کنید کمتر از ۱۳۰ کیلومتر راه دارید که […]

  3. مینا نظر داده:

    با سلام .مطالب وبلاگ شما بسیار مفید بود .

    1. فؤاد جاودان نظر داده:

      ممنون

  4. […] و افزایش درآمد اهالی می شود و افزایش سفر مسافران و اقامت در محمود آباد می […]

  5. *_* نظر داده:

    این عکس برای کدوم پارک هستش؟

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب