اقامت در نمک آبرود ، تجربه ای متفاوت از سفر به مازندران

1

حتما اسم نمک آبرود به گوشتان رسیده . منطقه ای در نزدیکی شهر چالوس در شمال ایران و غرب استان مازندران . منطقه ای توریستی که هر سال به تعداد گردشگران و مسافران این مکان زیبا افزوده می شود. شاید سفر به نمک آبرود همان چیزی باشد که این روزهای پایانی فصل تابستان به آن احتیاج دارید. فضایی آرام و زیبا با مناظری دلنشین که برای سفری چند روزه بسیار مناسب می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم شما را کمی با این منطقه گردشگری آشنا کنیم و همچنین اقامت در نمک آبرود را برایتان  ساده تر کنیم.

لازم است بدانید شما می توانید با رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه خود را قبل از سفر به نمک آبرود از طریق وبسایت شب انتخاب کنید تا خیالتان از بابت اقامت در نمک آبرود راحت شود.

blogpost-246

نمک آبرود کجاست ؟

این شهرک که در ۱۲ کیلومتری غرب چالوس واقع شده وسعتی در حدود ۶۵۰ هکتار دارد که به نسبت جز بزرگترین شهرک های توریستی ایران می باشد. و شما برای سفر به نمک آبرود  باید از جاده چالوس به آنجا سفر کنید .

حد شمالی این شهرک به ارازی دریای خزر می رسد و حد جنوبی آن به ارتفاعات مدوبن  که از بلندای رشته کوه البرز می باشد می رسد که قطعا اقامت در نمک آبرود می تواند یکی از دلچسب ترین سفرهایتان باشد چرا که شما می توانید با سفر به نمک آبرود از بلندای کوه های آن تصاویری را ببینید که شاید در رویاهایتان بدنبال آن می گشتید.

 

جاذبه های گردشگری نمک آبرود چیست ؟

اینکه حوصله شما در نمک آبرود سر برود تقریبا امری غیر ممکن است چرا که در این شهرک توریستی گردشگری ده ها امکان تفریحی وجود دارد که هرکدامشان می تواند حسابی شما را سرگرم کنند . و بجز امکانات رفاهی آنجا شما می توانید تنها با نگاه کردن به مناظری که دیدنش شما را سر کیف می آورد زمان را سپری کنید  و از اقامت در نمک آبرود لذت ببرید.

blogpost-245

تله کابین نمک آبرودپرواز بر فراز ابرها

هر وقت اسم سفر به نمک آبرود می افتد اولین چیزی که برایمان مجسم می شود تله کابین نمک آبرود است. تله کابینی که شما را به دل جنگل می برد و حس پرواز در میان ابرها را برایتان تداعی می کند. این تله کابین از سال ۱۳۷۲ شروع بکار کرده و هر روز این مسیر زیبا را که آمیخته ای از جنگل و دریا می باشد بارها و بارها طی می کند  تا کسانی که قصد سفر به نمک آبرود را دارند با شوق سوار شدن در این تله کابین به این منطقه بیایند و از اقامت در نمک آبرود لذت ببرند.

سورتمه در دل جنگل :

یکی دیگر از تفریحات نمک آبرود سورتمه می باشد که اولین سورتمه ای ست که در ایران احداث شد و به خاطر مسیر زیبای جنگلی که این سورتمه در آن طراحی شده علاقه مندان بسیاری دارد و اگر قصد سفر به نمک آبرود را داشتید حتما سورتمه این مجموعه را تجربه کنید تا خاطره ی اقامت در نمک آبرود برای همیشه در ذهنتان بماند.

 

پل معلقراه رفتن روی آسمان را تجربه کنید

شاید در فیلم های خارجی دیده باشیم که روی دره ای پلی چوبی احداث کرده اند و مردم از روی آن رد می شوند ولی جالب است بدانید که تجربه راه رفتن روی همچین پلی را می توانید در ایران نیز داشته باشید . کافیست قصد سفر به نمک آبرود کنید و در بالای تله کابین قدم هایتان را روی این پل زیبا بگذارید تا اقامت در نمک آبرود برایتان تبدیل به اقامتی رویایی شود .

blogpost-243

ساحل نمک آبرودتمییزترین ساحل  دریای خزر

نمی شود که به شمال سفر کرد و ساحل دریا را ندید. در شمال نمک آبرود تفرجگاه ساحلی وجود دارد که براستی یکی از تمییزترین پلاژهای ساحلی دریای خزر می باشد . مکانی امن و خانوادگی که شما می توانید از امکانات فراوانی از قبیل جت اسکی -پیست اسب سواری و دوچرخه سواری و شهربازی که در این فضا برایتان محیا کرده اند استفاده کنید تا هرچه بیشتر از سفر به نمک آبرود لذت ببرید و اقامتتان خاطره انگیز شود.

blogpost-241

اقامت در نمک آبرود :

یکی از مهمترین ویژگی های نمک آبرود وجود هتل و اقامتگاه های متعددی ست که در این شهرک احداث شده که اقامت در نمک آبرود را بسیار آسان کرده است.

شما برای اقامت در نمک آبرود می توانید از طریق وبسایت شب با روشی که در کمترین زمان ممکن بهترین اقامتگاه را با توجه به سلیقه و بودجه ی مد نظرتان که  می خواهید  انتخاب کنید آن هم رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه  است . پس اگر قصد سفر به نمک آبرود را داشتید می توانید روی ما برای اقامت در نمک آبرود  حساب کنید .

1 پاسخ
  1. […] اقامت در نمک آبرود […]

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب